LAMAN BLOG YANG AKAN AKU TULIH IKUT SUKAHATI AKU KORANG JANGAN LA MARAH PLAK

Sabtu, 25 Februari 2012

PRODUK KECANTIKAN


KEPADA REMAJA2 SURI RUMAH SERTA SESIAPA SAHAJA YG INGINKAN KECANTIKAN WAJAH SAYA SYORKAN ANDA MENGUNAKAN PRODUK DE'BELLA KERANA SAYA SENDIRI TELAH MENGGUNAKAN SEHINGGAKAN RAMAI YANG MENYANGKAN UMUR SAYA BARU 25 SERTA TIDAK BERKAHWIN LAGI, PRODUK DE'BELLA MMG BERKESAN. SENARAI PRODUK YANG SAYA GUNAKKAN..........................



Acne Cream-2201A-2201A
Krim ini bertindak mengecutkan jerawat dan membunuh bakteria yang tersembunyi di dalam lapisan kulit. Kesannya dapat dilihat dalam masa 3 hari. Dapatkan segera dipasaran.
Biasa: RM37.00(S&S RM42.60





Whitening Day Cream-2105A
Mengandungi pati akar Mulberry dan pati timun untuk memutihkan kulit. Ia juga mengandungi agen pelembab kulit luar dari cahaya matahari dan menghindarkan kerosakan kulit.
Biasa: RM40.00 (S&S RM46.00)



Whitening Night Cream-2104A
Ia dapat menghindarkan pigmen atau perubahan warna dan mencerahkan warna kulit. Ia bersih, nyaman dan melembabkan.
Biasa: RM42.00 (S&S RM48.00)



Firming Lotion 60ml-2202A
Ia bertindak mengurangkan pigmentasi, kedut, garis-garis halus dan gelang hitam di sekeliling mata. Losyen ini juga menseimbangkan ton yang tidak sekata, menanggalkan bintik-bintik hitam, jerawat dan parut. Ia juga antipenuaan. Dapatkan segera dipasaran
Biasa: RM42.00 (S&S RM48.30)
Pigmentation Cream-2205A
Dibandingkan dengan kulit wanita barat, kulit kita lebih mengalami pigmentasi. Untuk mengatasi masalah ini, sapulah De Bella Pigmentation Cream di muka, kemudian, De Bella UV-DB Cream setiap hari.
Biasa: RM37.00(S&S RM42.60)

UV-DB Cream 7g-2208A
Krim ini diformulasikan secara saintifik untuk melindungi kulit dari pencemaran, persekitaran yang menyebabkan pigmentasi, kedut-kedut jerawat dan jerawat. Miliki wajah yang cantik dan menawan dengan krim ini.
Biasa: RM37.00 (S&S RM42.60)

Retin Cream 7g-2207A
Ia diperkaya dengan asid retinol yang berpengaruh dalam fungsi pertumbuhan kulit dan menghalang kedutan, dan semua tanda-tanda penuaan diwajah. Bertindak sebagai pelembab dibahagian mata, mulut dan bawah dagu.
Biasa: RM60.00 (S&S RM69.00)

Whitening Facial Cleansing Gel 100-2101A
Ia bertindak membersih dan mencerah tanpa menghilangkan nilai pH kulit. Dapatkan kulit wajah yang putih, cantik dan berseri dengan pembersih muka ini.
Biasa: RM40.00 (S&S RM46.00)

Whitening Facial Cleansing Gel 100-2101A
Ia bertindak membersih dan mencerah tanpa menghilangkan nilai pH kulit. Dapatkan kulit wajah yang putih, cantik dan berseri dengan pembersih muka ini.
Biasa: RM40.00 (S&S RM46.00)

Whitening Cream 7g-2210A
Berfungsi menghalus dan mengembalikan keanjalan kulit serta menyeragamkan warna kulit. Ia bertindak memperbaharui kulit dengan
Biasa: RM60.00(S&SRM69.00)

Cleansing Gel 120g-2601, 2602, 2603
Diperkaya dengan pewangi stawberry, timun dan oren yang mengharumkan serta membantu membersih kulit dengan berkesan, melembab dan melindungi kulit.
Biasa: RM15.90(S&S RM18.50)setiap 1

Facial Scrub 100 ml-4304, 4305, 4306
Mengandungi pewangi dan mempunyai bau yang kekal berpanjangan, menanggalkan sel kulit mati serta melembabkan kulit.
Biasa: RM15.90(S&S RM18.50)setiap 1













HARGA SETIAP PRODUK MUNGKIN BERUBAH DARI MASA KESEMASA MENGIKUT PROMOSI BULANAN
RUJUK KEPADA PENGEDAR DAN STOKIS ATAU 
HUBUNGI SAYA 013-5099416 ATAU anak_kedah81@rocketmail.com facebook : Farida Azlan





















2 ulasan:

anakphg berkata...

Salam utk untuk semua.wah..rasanya dah lama sangat blog ni tak diupdate disebabkan kesibukan seharian.alhmdulillh mlmni tergerak pulak hati ni nakkupdate apa yg patut.rasanya dah hampir setahun lebih blog ni membisu.terlalu banyak peristiwa yang berlaku dlm tempoh setahun tu.yang pahit yang manis yang indah semua ada.syukur alhmdulillah jga dalam masa yang sama kehidupan dah banyak berubah.walsupun tak banyak tapi bersyukur semua rezeki dari allah.kalau nak cerita memang tsk kan habis.tapi apa yang berlaku itu semuanya lumrah kehidupan.begitu juga rumahtangga ada pasang surutnya.kita yang berakal ni kena pandai mencari jalan penyelesaian utk menmpa kebahagiaan.jangan mudah melatah dpm membuat sebarang keputusan.kesabaran adalah tunggak kebahagiaan setiap rumahtngga.doa dan tawakal mnjadi gerbang setiap perkahwinan. Slm itk semua.

anakphg berkata...

Salam kepada sesiapa yang ingin mencuba produk debella boleh terus ke facebook saya faridaazlan atau wasup atau wechat ke nombor 0147564831.terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini

DANA UNTUK AKU BANTU MASYARAKAT