LAMAN BLOG YANG AKAN AKU TULIH IKUT SUKAHATI AKU KORANG JANGAN LA MARAH PLAK

Isnin, 27 Februari 2012

LAMAN BLOGGER POLITIK KERAJAAN DAN PEMBANGKANG

SENARAI BLOGGER KERAJAAN DAN PEMBANGKANG YANG SAYA KETAHUI SETAKAT INI....DI HARAP ANDA BOLEH MENILAI SERTA GUNAKKAN KEBIJAKSAAN ANDA DALAM MEMILIH SIAPA YANG LAYAK UNTUK MEMIMPIN RAKYAT DI MASA DEPAN NNTY......


PRO KERAJAAN

Empayar Muda
AAKJ
Kedah Time
Catatan Orang Kampung
Orang Muo
Akar Umbi

PEMBANGKANG


Harapan Baru
Manjadda Wajada
Lagenda Cinta
Jalan Pulang
Mimpi Senja

SETAKAT SAHAJA YANG DAPAT AQ UPDATE SEBENARNYA BANYAK LAGI TAPI DAH LEWAT MALAM NNTY AQ UPDATE.........APA YANG SAYA HARAPKAN ANDA SEMUA GUNAKAN BUDIBICARA MENILAI KERANA SATU KESILAPAN BOLEH MEMBAWA PENYESALAN YANG TIDAK TERHINGGA..............JANGAN KERANA POLITIK MARUAH AGAMA DAN BANGSA TERGADAI........DI INGATKAN JUGA JGN GUNAKKAN AGAMA UNTUK KEPENTINGAN DIRI SENDIRI SEMATA-MATA KERANA KETAMAKAN KUASA SERTA MELINDUNGI MANUSIA YANG BERTOPENGKAN SYAITAN........MENILAI SESUATU LEBIH BAIK DARI MENGIKUT HAWA NAFSU DAN DENDAM.......

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini

DANA UNTUK AKU BANTU MASYARAKAT