LAMAN BLOG YANG AKAN AKU TULIH IKUT SUKAHATI AKU KORANG JANGAN LA MARAH PLAK

Sabtu, 14 Januari 2012

TAHUN BARU AKU DI HOSPITAL

NI MUKA YANG DAH XLARAT SEBAB BARU LEPAS DISUNTIK
 SALAM TAHUN BARU 2012..RASANYA DAH LAMA AKU TIDAK UPDATE BLOG NI..SEBENARNYA BLOG NI HUSBAND AKU PUNYA BUT AKU TUMPANG ISI2KAN AJE APE YANG AKU RASA NKKARANG DALAM INI.STATUS TERBARU SETELAH SEKIAN LAMA MENDIAMKAN DIRI..TIME AKU KARANGKAN ISI2 DALAM NI AKU MASIH DALAM WAD KENANGA 9 HOSPITAL SULTAN ABDUL HALIM.DHMASUK HARI KE 9 
AKU BERMALAM DEKAT WAD NI.MASALAH KESIHATAN KETIKA MENGANDUNG.TENGAH2 BORING DOK LAMA DALAM WAD NI AKU CUBA2 LAH UPDATE BLOG MY HUSBAND NI MANA TAU LEPASNI HILANGLA SIKIT STRESS DOK LAME DALAM WAD NI.RASANYA TA BANYAK SANGAT STORY NAK AKU KARANGKAN TUNGGULA LEPASNI MANA TAHU TERKELUAR IDEA2 BEST2 YANG BOLEH AKU KONGSI SAME2 DALAM BLOG NI.CUMA PERASAAN AKU KETIKA INI MACAM2 YANG ADE KAT KEPALA AKU.TINGGAL ASING DENGAN ANAK2,HUSBAND KERANA NAK JAMINKAN KESIHATAN DAN KANDUNGAN AKU MENJADI LEBIH BAIK.HARI2 DEKAT WAD DUDUK BANGUN PAGI MESTI KENA MAKAN UBAT ANTIBIOTIK DAN KENA JAGA UNTUK PERKEMBANGAN BABY DALAM KANDUNGAN AGAR BABY MENJADI LEBIH SIHAT DN MATANG BILA SAMPAI MASANYA.BIASALAH KALAU MASUK HOSPITAL INI AMBIL DARAH BAGI UBAT MACAMTULA SETERUSNYA SELAGI TAK KELUAR.HARAPAN AKU BIARLAH KANDUNGAN AKU NI SENTIASA BAIK DAN BABY AKU SIHAT SAMPAI AKU LAHIRKAN NANTI.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini

DANA UNTUK AKU BANTU MASYARAKAT