LAMAN BLOG YANG AKAN AKU TULIH IKUT SUKAHATI AKU KORANG JANGAN LA MARAH PLAK

Ahad, 15 Januari 2012

MASIH DI WAD KENANGA 9 DI HARI 13

SALAM SEPETANG KEPADA SEMUA PENGUNJUNG DAN BLOGGER DISELURUH DUNIA HEHEH...PETANG-PETANG MACAMNI TAKDE APE YANG AKU BOLEH BUAT SELAIN DUDUK REHAT AJE ATAS KATIL PESAKIT NI.DAH 13 HARI AKU TIDUR ATAS KATIL NI SORANG2 TANPA DENGAR SENDA GURAUAN ANAK-ANAK DEKAT SISIKU...TERASA RINDU PULAK DAN TERINGAT PULAK DEKAT DIORANG.AKU RASA TIME NI ANAK-ANAK AKU PASTI
SEDANG MENONTON CERITA KARTUN YANG MENJADI MINAT DIORANG.AKU JUGA YANG TERPAKSA LAYAN PERSAAN SORANG-SORANG DALAM WAD NI.DAH DEKAT 2 WEEKS HUSBAND AKU TAK KERJA SEBAB TERPAKSA CUTI KERANA URUSKAN ANAK-ANAK AKU SEKOLAH.DAN DENGAN ITU JUGA HUSBAND AKU TAK DAPAT NAK DATANG JENGUK AKU DEKAT HOSPITAL KERAP2 SEBAB RISAUKAN ANAK-ANAK AKU TAKDE SAPE YANG NAK JAGA.KALAU AKU TAK CUBA NAK FAHAM TAK BOLEH JUGA SEBAB KESELAMTAN ANAK-ANAK LAGI PENTING..AKU TERPAKSA BERSABAR SEBENTAR WALAUPUN HATI INI SEBENARNYA NAK SANGAT KEHADIRAN HUSBAND DEKAT DENGAN AKU.AKU KENA FAHAM SITUASI DAN KEADAAN INI KERANA KADANG-KADANG KITE TERLALU MENGHARAP TETAPI TERJADI SEBALIKNYE.AKU KENA KUATKAN SEMANGAT BILA BERADA DALAM SITUASI BEGINI.AKU KENA CUBA UNTUK HIBURKAN HATI AKU BILA DUDUK SORANG-SORANG DALAM WAD NI DAN JANGAN BANYAK MEMIKIRKAN HAL2 YANG TIDAK PENTING DAN MUNGKIN AKAN MEMBERI KESAN PADA AKU DAN KANDUNGAN AKU.KERANA MUNGKIN ADE HIKMAH DISEBALIK SEMUA INI.DAN PERKEMBANGAN KESIHATAN AKU PAGI TADI DOKTOR ADE DATANG CHECKING TAHAP KESIHATAN DAN KANDUNGAN AKU .DOKTOR CAKAP ADE JANGKITAN PADA KANDUNGAN AKU PULAK DAN DARI SITUASI ITU ADE KESAN YANG MEMBUATKAN AKU MERASA SAKIT.TETAPI TAKDE LA SEKERAP SANGAT SAKIT TU.AKU TAK DAPAT NKCAKAP MACAMNE BILA DENGAR DOKTOR CAKAP MACAM TU.KERANA DALAM HATI AKU BANYAK MEMIKIRKAN KESIHATAN BABY AKU DALAM KANDUNGAN AKU NI.SEMOGA ITU SEMUA HANYA SEBENTAR SAHAJA.DAN SEMOGA HARI ESOK MENJADI HARI2 AKU LEBIH BAIK DARI HARI INI..DOA DARI SEMUA KAWAN-KAWAN DILUAR SANA AGAR SEMUANYA BERJALAN DENGAN  LANCAR DAN SETIAP HARI PERKEMBANGAN YANG MEMBERANGSANGKAN.AKU CUMA MAHUKAN KEHADIRAN BABY INI NANTIKAN MEMBUAHKAN LAGI KEBAHAGIAAN ANTARA AKU DAN HUSBAND AKU DI SAAT INI PASTI SEDANG SIBUK MENGURUSKAN ANAK-ANAK UNTUK MEMULAKAN PERSEKOLAHAN ESOK.AKU HARAP HUSBAND AKU BANYAK SABAR DENGAN KARENAH ANAK-ANAK YANG MACAM2 RAGAM SEMENTARA KETIADAAN AKU DEKAT RUMAH.AKU SAYANG ANAK-ANAK AKU DAN AKU TERLALU SAYANG PADA HUSBAND AKU ANAKPHG@MOHD AZLAN.SEMOGA ALLAH MENGUATKAN LAGI KESABARAN DALAM DIRI HUSBAND AKU NI.SABAR YE SAYANG!!!!!...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini

DANA UNTUK AKU BANTU MASYARAKAT