LAMAN BLOG YANG AKAN AKU TULIH IKUT SUKAHATI AKU KORANG JANGAN LA MARAH PLAK

Selasa, 17 Januari 2012

KENAPA TAK DAPAT NAK LELAPKAN MATA

JAM DAH PUN PUKUL 11.23 MALAM.MATA MEMANG DAH MENGANTUK SANGAT TETAPI KENAPA TAK DAPAT NAK LELAP SIKITPUN.AKU DAH TIDUR DAH TAPI TAK JUGA LENA.BADAN PULAK ASYIK BERPELUH JE,ENTAH  KENAPE LA PULAK.NAK BAGI SEJUK AKU TERPAKSA BASAHKAN BADAN NAK BAGI SELESA.MUNGKIN KERANA BERBADAN DUA COZ SELALU RASA MACAMNI AGAKNYE.HARI INI PERJALANAN AKU STILL DALAM WAD LAGI.DAN PAGI TADI HUSBAND AKU SEMPAT DATANG JENGUK AKU.DAN PALING BEST
PULAK BILA AKU KAT WAD HUSBAND AKU NI BUKAN MAIN RAJIN PULAK MASAK ITU INI.DAN TADI HUSBAND AKU NI BAWAKAN DAGING PANGGANG BLACKPAPER KAT AKU.FUHH!!!TENGOK MULANYE MACAM TAK SEDAP AJE TAPI BILA AKU JAMAH SIKIT MEMANG SEDAP...PANDAI JUGA LAKI AKU NI MASAK(dalam hatile).HABIS AKU MAKAN DAN BAGILAH JIRAN SEBELAH KATIL AKU RASE SIKIT.HUSBAND AKU NI SERONOK SENYUMJE BILA DAH DAPAT PUJIAN YANG DIA MASAK SEDAP HIHI....SUKELA TU..DAH RAJIN MASAK RAJIN PULAK RENOVATE' RUMAH KEMAS SUSUN ATUR BAGI NAMPAK CANTIK MENARIK TERTARIK...HEHE...(seronok juga kalau duduk lame kt wad sebab dapat husband rajin hihih)...APEPUN MEMANG AKU SUKE BILA TENGOK SEMUA TU.SEMANGAT AJE.ADE HARI ORANG DATANG TENGOK AKU ADE HARI DIAM JE TAKDE SAPEPUN...TETAPI YANG AKU TAKLEH LUPE HARI2 MESTI ADE PEGAWAI HUSBAND AKU DATANG JENGUK AKU NAK TAHU KEADAAN AKU MACAMNE.SETIAP HARI ADE YANG DATANG TENGOK AKU.APEPUN AKU UCAPKAN JUTAN TERIMA KASIH KEPADA SEMUA PEGAWAI DAN ANGGOTA DARI KRD YANG SUDI MELUANGKAN MASA MENJENGUK AKU DEKAT WAD SETIAP HARI.KERANA KEPRIHATINAN MEREKA AKU DIJAGA RAPI DISINI...MASA TERUS BERLALU BEGITU PANTAS..JARI JEMARI AKU MASIH TERUS MENAIP ISI-ISI YANG AKU NAK KONGSIKAN DALAM LAMAN INI.BARU SEKEJAP AKU CALL HUSBAND AKU KATANYA DIA RASA TERLALU LETIH DAN RASA TAK LARAT.AKU TAHU HUSBAND AKU PENAT DENGAN TUGAS HARIAN DENGAN MENJAGA DAN MENGURUSKAN 3 ORANG ANK2 AKU YANG BERSEKOLAH SEJAK AKU BERADA DALAM WAD.KALAU DAHULU SEMUA AKU YANG BUAT TAPI KALI INI SEMUA HUSBAND AKU KENA URUSKAN SENDIRI.MASAK,MAKAN,PAKAI DAN SEGALANYA HUSBAND AKU KENA LAKUKAN SENDIRI.AKU KESIAN PULAK DENGAR SEMUA TU.KALAU AKU TAK DITAHAN LAME DALAM WAD NI HUSBAND AKU TAKDE LA TERUK NAK WAT SEMUA TU.RINGAN SIKIT BEBANNYE.AKU KENA TERUS KUAT DAN AKU TAK BOLEH PUTUS ASA DAN AKU KENA BANYAK KUATKAN SEMANGAT DEMI ANAK DALA KANDUNGAN AKU INI DAN AKU KENA JUGA BAGI SOKONGAN ADA HUSBAND AKU AGAR TAK TERLALU STRESS DENGAN URUSAN SEHARIAN.AKU TAHU SEMUA TU DUGAAN BAGI AKU DAN HUSBAND AKU UNTUK MENEMPUHINYE.HARAP2 HUSBAND AKU BANYAKKAN BERSABAR.MUNGKIN SETIAP APE YANG BERLAKU HARI INI ADA HIKMAH UNTUK HARI ESOK.AKU PUN BUKAN NAK SANGAT DUDUK LAME DALAMWAD INI TETAPI KERANA KESIHATAN AKU DAN ANAK DALAM KANDUNGAN INI AKU TERPAKSA AKUR.DOAKU AGAR SEMUANYE KEMBALI SEPERTI SEDIAKALA.SEMOGA ESOK HARI AKAN MENJADI HARI YANG TERINDAH DALAM HIDUPKU BERSAMA INSAN YANG BERNAMA SUAMI....AKU TETAP BERSAMAMU WALAUPUN SERIBU DUGAAN YANG MENDATANG...SAMA-SAMA KITA MENCAPAI KEBAHGIAAN DI DUNIA DAN AKHIRAT..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini

DANA UNTUK AKU BANTU MASYARAKAT