LAMAN BLOG YANG AKAN AKU TULIH IKUT SUKAHATI AKU KORANG JANGAN LA MARAH PLAK

Isnin, 16 Januari 2012

CERITA CERITA CINTA....DALAM WAD KENANGA 9

SUDAH 2 MINGGU AKU BERADA DALAM WAD KENANGA 9 NI.DAN HARI INI JUGA LA GENAP 6 BULAN USIA KANDUNGAN AKU.MUJURLAH PAGI TADI HUSBAND AKU DAPATT JUGA MELUANGKAN MASA SEKEJAP DATANG JENGUK AKU KAT WAD NI.ITUPUN LEPAS SELESAI HANTAR ANAK-ANAK SEMUA KE SEKOLAH.KALAU TIDAK MEMANG TAK DAPAT LA HUSBAND AKU DATANG JENGUK AKU.PERASAAN HAPPY TU ADALAH BILA DENGAR HUSBAND NAK DATANG.SYUKURLAH WALAUPUN CUMA SEKEJAP TAPI LEGA JUGA DAPAT TENGOK HUSBAND AKU.ANAK-ANAK TAK DAPAT
DATANG KERANA SEKOLAH.MUJURLAH SEMALAM DAPAT LA SEKEJAP WAT VIDEO CALL DENGAN ANAK-ANAK DARI DALAM WAD.LEGA DAPAT TENGOK KELETAH MEREKA 3 BERADIK.MACAM2 GELAGAT ADE.SEHARI LEPAS SEHARI AKU MASIH DALAM WAD NI DAN MASIH TIADA LAGI PERUBAHAN YANG AKU DAPAT KELUAR AWAL DARI WAD INI.SEGALA-GALANYA AKU DAPAT TENGOK APA YANG JADI DALAM WAD INI.SUKA DUKA TAWA TANGIS SETIAP PESAKIT YANG ADE SUDAH AKU SAKSIKAN.DAN HARI INI SETELAH 2 MINGGU AKU DALAM WAD NI ADE YANG DATANG MELAWAT AKU.PAGI HUSBAND DATANG,PETANG ADIK BERADIK RAMAI DATANG MELAWAT AKU TERMASUK SORANG DUA KAWAN2 DATANG JENGUK AKU DALAM WAD.HILANG LA SIKIT PERASAAN SUNYI DALAM DIRI AKU.DAH DATANG BUKAN TANGAN KOSONG TAPI BAWA BEKAL SEKALI...HUHUU BEST2 SEBAB DAPAT MAKAN LAGI KERANA AKU DAH JEMU SANGAT DENGAN MAKANAN SAME JE KT WAD NI.YANG BESTNYE DATANG BAWA NASI SAMBAL SOTONG,KARI TENGGIRI FUHHH!!!SEDAP TU SEBAB DEKAT HOSPITAL TAK DAPAT AKU NAK MAKAN MACAM TU SEBAB TAK DAPAT NAK BELI SENDIRI.REZEKI...REZEKI..ORANG CAKAP REZEKI JANGAN DITOLAK MUSUH JANGAN DICARI...COZ AKU TAK TOLAK KALAU REZEKI DATANG DEPAN MATA HEHEH...DALAM SEJAM DIORANG DATANG SEMUA DAH BERANGKAT NAK BALIK DAH..MULA DAH RASA SUNYI..TAPI TAKPE AKU KENA
KUATKAN SEMANGAT TAK BOLEH TUNJUK SAKIT NANTI SEMUA ORANG AKAN SAKIT BILA TENGOK AKU SAKIT....TAKUT JANGKIT...HIHI...HABIS DAH TAKDE PE NKBUAT UPDATE JELAH BLOG NI MANA TAHU HILANG SIKIT PERASAAN BORING DALAM DIRI.TAPI KALAU HUSBAND AKU DENGAR NI MARAH NI,,,,SEBAB ASYIK BORING2 JE HIHI...ABANG JANGAN MARAH NO....APEPUN YANG AKU CORETKAN DALAM NI TIADA KENA MENGENA DENGAN SESIAPA HANYA PERISTIWA YANG BERLAKU DALAM DIRIKU SEHARIAN...AKU SENGAJA CORETKAN DALAM NI SEBAGAI CERITA SUKA DUKA AKU BERSAMA TEMAN-TEMAN SEMUA YANG ADE BERSAMA AKU DALAM WAD NI.KERANA AKU TENGOK ADE YANG BERSEDIH,DUKA SAKIT DAN MACAM2 LAGI.DAN KADANG2 AKU PULAK JADI BABY SETTER KERANA TOLONG JAGA BABY YANG IBU DIORANG KENA OPERATE...IKHLAS AJE AKU BUAT TAKDE PAKSAAN.TAPI AKU TETAP HAPPY WALAUPUN KADANGKALA RASA JUGA SAKIT.NAMUN SEMUA ITU TAKKAN MEMATAHKAN SEMANGAT AKU.SEMOGA AHRI YANG AKU LALUI HARI INI LEBIH BAIK DARI HARI ESOK..INSYAALLAH...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini

DANA UNTUK AKU BANTU MASYARAKAT