LAMAN BLOG YANG AKAN AKU TULIH IKUT SUKAHATI AKU KORANG JANGAN LA MARAH PLAK

Ahad, 4 September 2011

SAMBUTAN HARI RAYA BERSAMA KELUARGA

1SYAWAL ADALAH HARI YANG DINANTI-NANTIKAN OLEH SEMUA MUSLIMIN DAN MUSLIMAT UNTUK MENYAMBUTNYA.BEGITU JUGA AKU DAN KALUARGA AKU MENANTIKAN HARI TERSEBUT.PAGI RAYA SELESAI SEMUA NYA AKU BERKESEMPATAN BERKUMPULA BERSAMA ADIK2 AKU SERTA KEDUA ORANG TUAKU UNTUK BERGAMBAR BERSAMA DAN BERSALAMAN SESAMA KAMI DAN TIDAK LUPA MEMOHON AMPUN DAN MAAF DARI KEDUA ORANG TUAKU SERTA SUAMI TERCINTA.DAN TAK LUPA JUGA ADIK-ADIK AKU YANG LAIN SERTA SEDARA YANG ADA.


GAMBAR KELUARGA AKU UNTUK TAHUN 2011


PAGI SYAWAL YANG INDAH WALAUPUN MASIH BELUM BERSIAP SEPENUHNYA TETAPI HULURAN TANGAN MEMOHON MAAF DIDAHULUKAN


KUCUPAN IKHLAS DARI ANAKANDA


HEHEH,,,YANG NI BABAK PALING BEST..RASA MACAM NKNIKAH LAGI JE HIHI...BERAMAI2 BERJABAT SALAM DARI SUAMI MASING2 TERMASUK LA AKU


BERBALAS CIUMAN DARI YANG TERSAYANG UNTUK ISTERI DAN SUAMI MASING2


MEMORI TERINDAH DI PAGI SYAWAL BILA AKU BERPELUANG BERGAMBAR BERSAMA SEBAHAGIAN AHLI KELUARGA YANG PULANG BERAYA

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini

DANA UNTUK AKU BANTU MASYARAKAT