LAMAN BLOG YANG AKAN AKU TULIH IKUT SUKAHATI AKU KORANG JANGAN LA MARAH PLAK

Ahad, 4 September 2011

PROGRAM BERSAMA IKATAN RELAWAN MALAYSIA

INI PROGRAM KHAS YG DIANJURKAN OLEH KPR DAERAH KUALA MUDA DAN AKU BERKESEMPATAN MENGIKUTI PRGRAM TERSEBUT.MEMANG MENARIK SEBAB SEJAK AKU JOIN RELA INI BANYAK JUGA PROGRAM YANG AKU JARANG IKUT SEBELUM INI DAPAT AKU IKUT DAN DAPAT MENIMBA SEGALA ILMU DAN PENGALAMAN BARU DALAM SETIAP PROGRAM YANG AKU HADIRI.BUKAN AKU SAHAJA TETAPI ADA JUGA ANGGOTA LAIN YANG SAMA2 MENGIKUTI PROGRAM INI SAMPAI KE PENGHUJUNG.TAMBAHAN PULA RAMADHAN YANG MULIA DENGAN PROGRAM BERSEDEKAH DAN BERAMAL MEMANG DIALU-ALUKAN.DEMI MEMBANTU INSAN-INSAN YANG AMAT MEMERLUKAN.


ANTARA SEKOLAH-SEKOLAH YANG DIBERI BUBUR LAMBUK 



HAA...TIME NI TENGAH SIBUK2 MEMOTONG DAGING DAN MCM-MCM LAGI


YANG NI MESTI ANTARA ANDA SEMUA ADA YANG BELUM PERNAH MAKAN DAN RASANYA LEBIH DAHULU MENCUBA RUMPAI LAUT


MASA YANG DITUNGGU-TUNGGU TELAHPUN TIBA KEDENGARAN AZAN MENANDAKAN MASUKNYA WAKTU MAGHRIB DAN BERBUKA PUASA

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini

DANA UNTUK AKU BANTU MASYARAKAT