LAMAN BLOG YANG AKAN AKU TULIH IKUT SUKAHATI AKU KORANG JANGAN LA MARAH PLAK

Jumaat, 26 Ogos 2011

PROGRAM TADARUS DAN ZAKAT

BULAN RAMADHAN BANYAK PROGRAM AMAL DIJALANKAN.DAN AKU JUGA BERPELUANG MENGIKUTI SETIAP PROGRAM YANG DIJALANKAN.DIBAWAH INI ADALAH SEBAHAGIAN GAMBAR YANG SEMPAT AKU AMBIL SEMASA PROGRAM TADARUS BARU2 INI YANG BERLANGSUNG DI MASJID PERMATANG PASIR.INTIPATI PROGRAM INI ADALAH UNTUK MAJLIS BERKHATAM SERTA PENYERAHAN DUIT RAYA KEPADA FAKIR MISKIN DAN WARGA EMAS.SELAIN DARIPADA ITU TUJUAN SEBENAR PROGRAM ADALAH UNTUK MENDEKATKAN ANAK2 MUDA DENGAN WARGA EMAS YANG MASIH KUAT BERJUANG MEMBERI TUNJUK AJAR KEPADA ANAK2 MUDA YANG MASIH BARU DALAM HAL INI..


SUASANA DIDALAM MASJID SEMASA PROGRAM TADARUS



ANTARA  YANG HADIR MEMERIAHKAN MAJLIS TERSEBUT


 SEBAHAGIAN CENDERAHATI


ANTARA WARGA EMAS DAN FAKIR MISKIN


SAMBIL BERAMAL SAMBIL BERGAMBAR


SALAH SEORANG WARGA EMAS BERSAMA PESERTA PROGRAM


SELEPAS PROGRAM TADARUS AKU SEMPAT MENZIARAHI KELUARGA PAK NGAH AWANG 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini

DANA UNTUK AKU BANTU MASYARAKAT