LAMAN BLOG YANG AKAN AKU TULIH IKUT SUKAHATI AKU KORANG JANGAN LA MARAH PLAK

Jumaat, 26 Ogos 2011

PROGRAM RAMADHAN DI HOSPITAL PANTAI

TARIKH 23HB OGOS 2011 AKU TELAH MENGIKUTI PROGRAM AMAL YANG DIANJURKAN OLEH BADAN KEBAJIKAN PUTERI UMNO KEDAH SEMPENA BULAN RAMADHAN DAN SYAWAL YANG BAKAL MENJELANG TIDAK LAMA LAGI.DALAM KEMERIAHAN KITA MENYAMBUT SYAWAL YANG BAKAL TIBA, KITA TERLEKA DAN TERLUPA BAHAWA MASIH ADA LAGI INSAN YANG BEGITU AMAT MEMERLUKAN SOKONGAN DAN PERHATIAN DARI  KITA WALAUPUN BUKAN DARI SEGI WANG RINGGIT TETAPI KEPRIHATINAN KITA SERTA BUDI BICARA KITA YANG JUJUR DAN TANGGUNGJAWAB KITA SEBAGAI ANAK BANGSA YANG TERDIDIK AKAN MERINGANKAN KESAKITAN,KESENGSARAAN SETIAP INSAN INI.KERANA PROGRAM AMAL INILAH AKU TERPANGGIL UNTUK MENYELAMI ISIHATI SETIAP PENGHUNI DI HOSPITAL INI DISAMPING MENYERAHKAN BARANGAN YANG DIBEKALKAN OLEH BADAN KEBAJIKAN TERSEBUT.PROGRAM TERSEBUT BERLANGSUNG HAMPIR SEJAM LEBIH KERANA AKU SERTA YANG LAIN DIKEHENDAKI UNTUK MENYERAHKAN SEMUA BARANGAN TERSEBUT MENGIKUT MASA YANG DITETAPKAN OLEH PIHAK HOSPITAL.


 ANTARA PESAKIT YANG KAMI LAWATI



SEMPAT BERJENAKA DAN BERTANYA KHABAR PESAKIT


WALAUPUN PERIT MENANGGUNG KESAKITAN TAPI TANGGUNGJAWAB MENUNAIKAN PUASA TIDAK DILUPAKAN


INILAH AKU DIWAD TEMPAT PESAKIT KIMOTERAPI


BARISAN PUTERI UMNO DAN SEBAHAGIAN KAKITANGAN HOSPITAL PANTAI

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini

DANA UNTUK AKU BANTU MASYARAKAT