LAMAN BLOG YANG AKAN AKU TULIH IKUT SUKAHATI AKU KORANG JANGAN LA MARAH PLAK

Ahad, 28 Ogos 2011

AMAL PUTERI

SEMALAM AKU SEMPAT MENZIARAHI SEBUAH KELUARGA DI SEKITAR KG BUKIT PENGKALAN LEBAI MAN,KEDAH IAITU MAKCIK LATIPAH BINTI DIN BERUSIA 79 THN, BELIAU MENGIDAP PENYAKIT DARAH TINGGI,STROK DAN LUMPUH SEBELAH BADAN. HASIL TINJAUAN KAMI, KAMI MENDAPATI BELIAU MEMERLUKAN SEBUAH KERUSI
RODA KERANA KERUSI RODA YANG BELIAU MILIKI ADALAH PINJAMAN DARI JIRAN TERDEKAT. BELIAU MEMERLUKAN SUMBER KEWANGAN KERANA ANAK BELIAU IAITU SITI AZILA HANYA MENERIMA WANG DARI JKM SEBANYAK RM 100 SEBULAN, ADALAH MUSTAHIL BAGI KITA UNTUK MENANGGUNG 4 ORANG DENGAN WANG SEBANYAK ITU, SAYA TERPANGGIL UNTUK MEMBERI SEDIKIT BANTUAN DAN MENGHARAPKAN ADA DI KALANGAN PEMBACA YANG SUDI MENDERMA KEPADA KELUARGA BELIAU. KAMI HARAP SEKIRANYA ADA PIHAK YANG INGIN MEBANTU HUBUNGILAH ANAK MAKCIK TERSEBUT IAITU 019-5460394 (SITI AZILA) ATAU KLIK LA MANA-MANA IKLAN YANG ADA DI BLOG KAMI AGAR KAMI BOLEH TERUS MEMBANTU SUMBANGAN ANDA MEMBERI SERIBU MAKNA BUAT MEREKA YANG MEMERLUKAN. USAHA KAMI TIDAK SETAKAT DI BULAN RAMADHAN SAHAJA AKAN KAMI TERUSKAN SAMPAI BILA-BILA, KAMI HARAP ANDA TERUS MENYOKONG KAMI.... TERIMA KASIH


KEADAAN BUMBUNG RUMAH YANG BERLUBANG


KEADAAN BUMBUNG RUMAH


SEDIKIT SUMBANGAN DARI KAMI UNTUK MERINGANKAN BEBAN MEREKA


MAKCIK LATIFAH BINTI DIN

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini

DANA UNTUK AKU BANTU MASYARAKAT