LAMAN BLOG YANG AKAN AKU TULIH IKUT SUKAHATI AKU KORANG JANGAN LA MARAH PLAK

Isnin, 17 Januari 2011

SEKITAR MAJLIS PERKAHWINAN FAIZAH DGN AZLAN

 Sekitar Perkahwinan Faizah dgn Azlan di rumah pengantin lelaki Aku pun X tau Tarikh....................
siap bawa bodyguard lg 2 motor bosar2.........................aku rasa salah sorang mamat 2 mesty perut dye tgh bunyi nk mkn,nk mkn................heheheheheheheh




 Ish minah nk juga pandang camera....................................


Oit sabo2 mlm sat g no ............................jgn wat pape kt tangga lg nnt ade prg skodeng.................................


Camne lak bini aku leh sesat dlm gambo ni hi nk..nk pakai bju pengantin balik ke



Bakal-bakal tembun.hahahahahhahahahahahahahahahaha


Tahniah di ucapkan semoga Berbahgia Hingga ke anak cucu.........adios

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini

DANA UNTUK AKU BANTU MASYARAKAT