LAMAN BLOG YANG AKAN AKU TULIH IKUT SUKAHATI AKU KORANG JANGAN LA MARAH PLAK

Ahad, 9 Januari 2011

MENYAMBUT HARI LAHIR YG KE 2 KHAS UNTUK ADWA





 SELAMAT HARI LAHIR BUAT ANAK AKU SI ADWA NI CUKUP SERONOK DYE BILA SAMBUT HARI LAHIR





 NI BUKAN ANAK AKU YG TIUP NI IBU DYE NI................
TAHUN DEPAN AKU NK BUAT KEK SERATUS TINGKAP PLAK OPS SALAH TINGKAT............

AKU JE YG X SAMBUT SBB AKU BERADA JAUH DI PERANTAUAN MENCARI REZEKI UTK KELUARGA TAPI X PE DH X LAMA DH AKU BALIK NNT AKU SAMBUT HR LAHIR YG TAHUN LEPAS PUNYA

2 ulasan:

MAPPIAU berkata...

amboiii sampai seratus tingkat? larat ke nak habiskan sume tuh, huhuhu

anyway selamat hari lahir buat adwa yea, dari mamairfan dan papairfan.:))

mudahan adwa menjadi anak yang mengasihi ibu bapa dan sihat sentiase yea.

anakphg berkata...

haah tu janji abh nye nkwatcmtu.tkut xdpt mcm dye ckp sertus tgkat huh..yg dpt cuma setingkat je hihi..apepun kalu dpt oklatu abh syg anknye...tumpang2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini

DANA UNTUK AKU BANTU MASYARAKAT