LAMAN BLOG YANG AKAN AKU TULIH IKUT SUKAHATI AKU KORANG JANGAN LA MARAH PLAK

Rabu, 12 Januari 2011

AKU, DIA DAN CINTA

Kenapa aku beri tema Aku,Dia dan Cinta,

Tema tersebut mempunyai kenangan2 yg x dpt aku lupa baik dari segi pahit,manis,masam,masin dan pelbagai citarasa atau perencah yg tersendiri........................

AKU adalah kehidupan aku dari dulu hingga kini yang penuh liku2 kehidupan pahit maung dlm meneruskan kehidupan dunia yg mencabar ini. AKU adalah watak seorang lelaki yg tiada mngenal erti berputus asa,kecewa,mudah mengalah,tabah dlm apa jua situasi.....................

DIA adalah seorang wanita yang tabah,cantik dan sangup berkorban demi AKU
DIA seorang isteri yg manja...............amat memahami

CINTA lahir dr ht yg tulus suci cinta membawa satu makna yg amat besar bg AKU dan DIA, CINTA jugalah membawa kebahgian bg AKU dan DIA
CINTA tidak akan hilang begitu sahaja kerana terpahat satu iktan yg suci, .................................

Tema ini amat menarik bg aku setiap perkataan tersebut mengingati aku pada kenangan lalu.........................

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini

DANA UNTUK AKU BANTU MASYARAKAT