LAMAN BLOG YANG AKAN AKU TULIH IKUT SUKAHATI AKU KORANG JANGAN LA MARAH PLAK

Selasa, 28 Disember 2010

WARDAH DARI ISTERIKU

NI LAH WAJAH ISTERIKU YG AMAT2 AKU SYGI SELAMA AKU MASIH HIDUP KERANA DYE BYK MEMBERI PERANGSANG PADA AKU..........................
ISTERI AKU NI SUKA GAK BUAT WARDAH2 NI AKU X TAU LA DYE WAT SENDIRI KE DYE COPY KE AKU X KISAH SBB MMG AKU TAU SETIAP KATA2 DYE ADA TUJU KAT AKU
KORANG TGK LA SETIAP WARDAH2 DYE YG TULIH KAT FACEBOOK

Wardah 1


tak semua yang dirancang menjadi nyata,tak semua yang dilafazkan membahagiakan,tak semua yang diimpikan terpatri,tak semua kata2 itu menjadi indah didengar,tak semua itu memungkinkannya......

Wardah 2

perkenalan menjadi indah bila dilafazkan bersulam cinta,cinta menjadi teguh bila diikat dengan akad,akad menjadi detik permulaan bagi sesiapa yang ingin melaluinya,realiti sebenarnya kerana lahirnya cahaya mata maka bermaknalah sebuah mahligai bahagia..

Wardah 3

cinta akan lebih indah dan bermakna bila disemai dengan baja hati yang luhur,kebahagian menjadi teguh jika disirami kasih sayang,maka cinta akan lebih bermakna jika disulam dengan helaian bebenang kasih berpintalkan lilitan cinta berlabucikan warna kesyukuran...

Wardah 4

setiap perkenalan ada pertemuan,setiap perkahwinan ada pernikahan,setiap percintaan ada keindahan,setiap keindahan ada kesulitan,setiap kesulitan ada kesenangan,setiap kesenangan mungkir akan menyukarkan.

Wardah 5

cinta indah bagi pasangan yang bercinta,cinta luhur bagi yang sedang berkasih,cinta sejati bagi pasangan yang dinikahi,cinta agung pada yang Esa dibwa ke mati,,

Wardah 5

tak semua yang dirancang menjadi nyata,tak semua yang dilafazkan membahagiakan,tak semua yang diimpikan terpatri,tak semua kata2 itu menjadi indah didengar,tak semua itu memungkinkannya......

Wardah 6

perkenalan menjadi indah bila dilafazkan bersulam cinta,cinta menjadi teguh bila diikat dengan akad,akad menjadi detik permulaan bagi sesiapa yang ingin melaluinya,realiti sebenarnya kerana lahirnya cahaya mata maka bermaknalah sebuah mahligai bahagia..

Wardah 7

cinta akan lebih indah dan bermakna bila disemai dengan baja hati yang luhur,kebahagian menjadi teguh jika disirami kasih sayang,maka cinta akan lebih bermakna jika disulam dengan helaian bebenang kasih berpintalkan lilitan cinta berlabucikan warna kesyukuran...

Wardah 8

setiap perkenalan ada pertemuan,setiap perkahwinan ada pernikahan,setiap percintaan ada keindahan,setiap keindahan ada kesulitan,setiap kesulitan ada kesenangan,setiap kesenangan mungkir akan menyukarkan.

Wardah 9

jika engkau disakiti aku cuba merawatnya,jika engkau dikeji aku cuba menyanyangimu,jika engkau dihina aku cuba menepisnya,jika engkau diduga aku cuba menyabarnya,jika engkau menyayangiku aku terus menyintaimu sepenuhnya,,

Wardah 10

Kelmarin adalah kenangan,Hari ini adalah perjuangan,Esok....bukanlah satu kepastian..

Wardah 11

Menyintai bukan beerti memiliki,memiliki bukan bermakna menakluki,,CINTA itu memerlukan pengorbanan dan kesabaran.Percaya atau tidak hanya TAKDIR yang menentukan.

Wardah 12

Tidak dinamakan hidup jika tidak ada kekusutan.Tidak dinamakan kematangan jika tidak ada kekusutan.

Wardah 13

Ramai orang lebih mengenali orang lain,
Tapi...tidak mengenali diri sendiri.
Kerana hanya sibuk mencari kesalahan dan kekurangan orang
tanpa menghitung kekurangan dan kesilapan sendiri.

Wardah 14

Pentingkan diri sendiri amat penting dalam hidup kita,
tetapi....pentingkan diri orang yang di sekeliling kita juga amat penting
untuk kesejahteraan.

Wardah 15

Teruskan perjuangan dalam bidang yang diminati walau,
sebesarmanapun gelombang yang menghalang. Usah kembali berpatah ke
Pengkalan, layarkan terus bahtera perjuangan hingga berjaya mencecah
Pulau Impian.

Wardah 16

Kalau inginkan kesejahteraan setahun...
tanamlah benih.
Kalau inginkan kesejahteraan 10 tahun...
tanamlah pokok
Kalau inginkan kesejahteraan 100 tahun...

Wardah 17

luka terhiris pasti nmpk darahnya,tapi luka dihati takkan nmpk sakitnya.

Wardah 18

sesuatu yg terindah tak mungkin hadir kalu kita tidak memulainya.ianya akan lebih indah jika dibaja dengan kasih sayang.

Wardah 19

Cinta tidak pernah meminta,ia sentiasa memberi,cinta membawa penderitaan,tetapi tidak pernah berdendam,tidak pernah membalas dendam.Di mana ada cinta di situ ada kehidupan,manakala kebencian membawa kepada kemusnahan,,,

Wardah 20

Tuhan memberi kita 2 kaki untuk berjalan,2 tangan untuk memegang,2 telinga untuk mendengar,dan 2 mata untuk melihat.Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkansekeping hati pada kita?kerna Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya.Itulah namanya CINTA.

Wardah 21

Mencintai seseorang tidak semestinya kita memiliki dirinya.Oleh itu sayangilah diri kita dari disakiti oleh cinta kerana cinta tak semestinya dapat membahagiakan kita...

Wardah 22

Sebelum mencintai seseorang,cintailah diri sendri tlebih dahulu kerana orang yg tidak menyanyangi dirinya amat sukar untuk membahagiakan org lain..

BEST SGT SETIAP KATA2 2..................................AKU X TAU KORANG CAMNE KAN.....................ATAS DIRI MASING2...........................................BYE

1 ulasan:

sekamar rindu berkata...

salam..

singgah follow ur blog..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini

DANA UNTUK AKU BANTU MASYARAKAT