LAMAN BLOG YANG AKAN AKU TULIH IKUT SUKAHATI AKU KORANG JANGAN LA MARAH PLAK

Selasa, 28 Disember 2010

MELAKA: Seorang kanak-kanak berusia 10 tahun hanya mampu mengerang menahan kesakitan selama lebih sejam kerana kaki kirinya tersepit di bahagian sisi tangga bergerak (eskalator) ketika bersiar-siar di sebuah pusat beli- belah di Peringgit, dekat sini, malam kelmarin.


kalo korang nak baca klik kat sini

P/s mana2 yang ada anak tidak kira besar ke kecik(kalo dah akil baligh x payah) perati kan la eskalator ni bahaya juga sebenar nya,
korang jgn khuyuk plak atau pun teruja dengan promosi brg sampai anak pu x tgk sekarang ni bukan setakat eskalator je bahaya mcm 2 lagi yg bahaya terutama penjenayah2

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini

DANA UNTUK AKU BANTU MASYARAKAT